İSTANBUL (AA) - Arzum, Effie Awards Türkiye 2025'te, "Dayanıklı Eşya-Küçük Ev Aletleri" kategorisinde Gümüş Effie ödülünün sahibi oldu.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Arzum, Effie Awards Türkiye 2025'te "Thermogusto-Ödüllü Şef Maksut Aşkar'ın Parmağı ile Tanışın" reklam filmiyle ödüle layık görüldü.
Kampanya, Arzum'un yenilikçi Thermogusto ürününü kullanıcılarla buluştururken, marka elçisi Şef Maksut Aşkar'ın katkısıyla izleyicilerle güçlü bir bağ kurmayı hedefledi.
Arzum Thermogusto ve Şef Maksut Aşkar'ın başrollerde yer aldığı, TBWA\Istanbul imzalı reklam filminde Thermogusto'nun akıllı cihaz özelliğiyle çeşitli yemeklerin tek tuşla hazırlanabileceği vurgulandı.
Kampanya, hem marka anlatımının etkinliği hem de hedef kitleyle duygusal ve fonksiyonel bağ kurabilmesi açısından jüri tarafından Gümüş Effie ile ödüllendirildi.
- "Markamızın sesini daha da güçlendirdik"
Açıklamada görüşlerine yer verilen Arzum Kıdemli Pazarlama Direktörü Mert Uygur, Effie gibi prestijli bir platformdan ödül almanın, Türkiye'nin en köklü markalarından biri olan Arzum için büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirtti.
Uygur, başarının, yalnızca bir iletişim kampanyasının değil, aynı zamanda kullanıcı odaklı yenilikçi yaklaşımının da güçlü bir yansıması olduğunu vurgulayarak, şu değerlendirmelerde bulundu:
"Thermogusto ile hedefimiz, yalnızca fonksiyonel bir ürün sunmak değil, kullanıcıların günlük yaşamlarına dokunan, onların ihtiyaç ve beklentilerine yanıt veren, ilham veren bir deneyim yaratmaktı. Kendi kategorisinde yenilikçi ve özgün bu ürünü, doğru marka stratejisiyle farklı hedef kitlelere aynı sayfada aktarabilmemiz, kampanyanın kritik başarı faktörlerinden biri oldu. Maksut Şef gibi gastronomi alanında ilham veren bir ismi projemizin merkezine yerleştirerek markamızın sesini daha da güçlendirdik."