Ekonomi

Golda Gıda AŞ, WorldFood İstanbul'da yeni ürünlerini tanıttı

- Golda Gıda Genel Müdürü Fatih Doğan: - "Fuara katılarak hem yeni ürünlerimizi tanıtma fırsatı buluyoruz hem de sektördeki yenilikleri takip ediyoruz"

İSTANBUL (AA) - Bera Holding iştiraklerinden Golda Gıda AŞ, Türk gıda sektörünün uluslararası buluşma noktası olan WorldFood İstanbul 2024 Fuarı'nda yeni ürünlerini tanıttı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilen WorldFood İstanbul 2024 Fuarı 31 yıldır gıda ve içecek üreticilerinin ve Türkiye'nin önde gelen alıcılarının buluşma noktası olmaya devam ediyor.

Fuar, uluslararası firmaların Türk gıda sektörünü keşfetmesi, sektördeki önemli paydaşlarla bağlantı kurması ve küresel gıda tedarik ekosistemi açısından yeni ürünlerini tanıtması için uygun bir ortam sunuyor. Fuarda yeni ürünlerini tanıtma fırsatı bulan Golda Gıda, ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Golda Gıda Genel Müdürü Fatih Doğan, WorldFood İstanbul 2024’ün kendileri için oldukça önemli bir platform olduğunu belirtti.

Doğan, WorldFood İstanbul'da hem yeni ürünlerini tanıttıklarını hem de sektördeki yenilikleri takip ettiklerini belirterek, "Önemli stant etkinlikleri ile geride bıraktığımız WorldFood İstanbul 2024, bizim için çok önemli bir platform. Fuara katılarak hem yeni ürünlerimizi tanıtma fırsatı buluyoruz hem de sektördeki yenilikleri takip ediyoruz. Bu yıl, özellikle Z kuşağına hitap eden yeni makarna çeşitlerimizi ve sağlıklı atıştırmalıklarımızı fuar ziyaretçilerine sunma imkanı yakaladık. Yoğun tempolu yaşam tarzları, şehirleşme, farklı gelir ortalaması gibi yeni toplumsal trendler tüketicilerin ve yeni kuşakların gıda ve içecek alma alışkanlıklarını değiştirmektedir." ifadelerini kullandı.

WorldFood İstanbul'un ihracat pazarlarını genişletmek ve globalde yeni iş ortaklıkları kurmak için benzersiz bir fırsat sunduğunu aktaran Doğan, 71'den fazla ülkeye gerçekleştirdikleri ihracat rakamlarını artırmayı ve yeni pazarlara açılmayı hedeflediklerini kaydetti.

Fuara katılımlarının, Golda Gıda'nın büyüme stratejileri açısından büyük önem taşıdığının altını çizen Doğan, şu değerlendirmede bulundu:

"Fuar boyunca ikram ettiğimiz makarnalarımızla birlikte, yeni ürünümüz olan Arabiata, Pesto ve Napoliten çeşnili makarnalarımızın da tadımını yaptırarak, lezzet tutkunlarına unutulmaz bir deneyim sunduk. Gelen misafirlerimiz, standımızda bu özel lezzetleri tatma fırsatını bulurken, aynı zamanda ürünlerimizin hikayesini de keşfetme şansı yakalıyorlar. Yakın zamanda gerçekleştireceğimiz PR çalışmalarımızla, bu yeni makarna çeşitlerimizi daha geniş kitlelere duyurmayı ve marka bilinirliğimizi artırmayı planlıyoruz. Yenilikçi lezzetlerimizi tatmak için sizleri Golda Gıda ürünlerini deneyimlemeye davet ediyoruz."