Ekonomi

Hayat Finans'ın dijital cüzdan uygulaması Hayat Pay faaliyete geçti

- Hayat Finans Genel Müdürü Galip Karagöz: - "Hayat Pay, dünyada hızla gelişen dijital sadakat platformları ile mobil cüzdan uygulamalarını bir araya getiren yenilikçi hibrit iş modeli sayesinde, finansal teknolojilerde yeni bir dönemin başlangıcını işaret ediyor"

İSTANBUL (AA) - Hayat Holding'in dijital banka yatırımı Hayat Finans ve iştiraki Hayata Fintek, dijital cüzdan uygulaması Hayat Pay'i kullanıcılarıyla buluşturdu.

Bankadan yapılan açıklamaya göre, Hayat Finans, birinci yılını geride bırakırken yenilikçi bir yatırımı devreye aldı.Bankanın dijital cüzdan uygulaması olan Hayat Pay, dijital sadakat platformuyla mobil cüzdan uygulamasını tek bir çatı altında birleştirerek sektörde yenilikçi bir iş modeli ortaya koydu.

Hayat Pay, avantajlarla dolu bir platform olma hedefiyle kullanıcıların günlük ödemelerinin daha kolay, kazancının daha büyük olmasını modelliyor. Bu sayede kullanıcılarının alışverişlerini ve günlük yaşamlarını kolaylaştıran avantajları temel ödeme hizmetleriyle bir araya getiriyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Hayat Finans Genel Müdürü Galip Karagöz, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak, sektöre yön verecek nitelikte uygulamasını hayata geçirmenin gururunu yaşadıklarını belirtti.

Karagöz, "Hayat Pay, dünyada hızla gelişen dijital sadakat platformları ile mobil cüzdan uygulamalarını bir araya getiren yenilikçi hibrit iş modeli sayesinde, finansal teknolojilerde yeni bir dönemin başlangıcını işaret ediyor. Hayat Holding ve Hayat Finans'ın gücünü birleştirdiğimiz bu platformla, finans sektöründe öncü bir adım atarak müşterilerimize hem finansal kolaylıklar hem de kazanç sağlayan bir deneyim sunmayı hedefliyoruz." ifadelerini kullandı.

Hayat Fintek Genel Müdürü Doğan Tanrıseven de marka isimlerinde olduğu gibi hayatın içinde, odağında üründen önce müşteri deneyimi ve ihtiyaçları olan bir marka stratejisi oluşturduklarını kaydetti.

Tanrıseven, Hayat Pay'le herkesin her yerden çeşitli avantaj ve temel finansal hizmetlere anında erişebileceği, grup sinerjisi ve marka işbirlikleriyle değer katan, aynı zamanda müşteri deneyimini ilk sıraya koyan bir ekosistem oluşturmayı amaçladıklarını ifade etti.