İSTANBUL (AA) - NetWork'ün ikonik silüetlerle şehrin dokusunu ve dinamizmini minimalist ve modern tasarımlarla hissettirdiği Modern City kampanyası sonbahar-kış sezonunun stil kodları oluşturuyor.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, oyuncu Pınar Deniz'in Modern City temalı kampanya filminde giydikleri, bu sezonun öne çıkan trendlerini yansıtıyor.

Marmarabirlik’ten 32 milyon dolarlık ihracat Marmarabirlik’ten 32 milyon dolarlık ihracat

Başrolde derinin olmazsa olmaz olarak yer aldığı seçkide ceketten pantolona, montlardan gömleklere kadar tasarımlar güçlü bir stilin yakalanmasını sağlıyor. Yüksek bir duruş sergileyen derilerde siyah ve taba öne çıkıyor. Pınar Deniz seçkisinde beyaz renk sonbahar-kış sezonunda da fazlasıyla hissediliyor. NetWork tasarımlarındaki dikiş detayları, modern formları ile daha da belirginleşiyor. Sezonun öne çıkan renklerinden beyaz, mor ve yeşil tonlarına; triko, kaşmir kazak ve bluzlarda da sıkça rastlanıyor.

Pantolon ve kalem eteklerde gri ve taba tonları dikkat çekerken, taş baskılı bodyler hem etek hem de pantolonların üstünde bulunuyor. Mini ve kalem eteklerle bol paça pantolonların tamamlayıcısı küt ve sivri burunlu deri çizmeler, taş detaylı topuklu sandaletler ve çantalarla kombinlenerek, rahat ve modern bir görünüm sunuyor. Kolye, küpe, bilezik ve yüzükler de stili tamamlıyor.

Kaynak: aa