Ekonomi

Tüpraş, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi'ni tamamladı

- Tüpraş Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Atilla Ulusu: - "Projeyle, müşteri ve sürücülerin dolum süreçlerini yüzde 100 dijitalleştirerek, rafinerilerin dolum otomasyon sistemlerini tamamen yeniledik ve mevcut operasyonlarımıza entegrasyonunu sağladık"

İSTANBUL (AA) - Tüpraş, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi'ni başarıyla tamamladığını duyurdu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, proje kapsamında Randevu Sistemi, Temassız Satış ve Sürücü Portalı olmak üzere üç başlık altında gerçekleştirilen çalışmalar, haziranda tüm rafinerilerde ve ürün gruplarında tamamlandı.

Projeyle, müşterilerin sipariş açma aşamasından tanker sürücülerinin dolumu tamamlamasına kadar olan süreçler, insan etkileşimi olmadan, plaka tanıma sistemleri ve dijital kiosklar aracılığıyla gerçekleştiriliyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Tüpraş Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Atilla Ulusu, şirketin dijitalleşme ve müşteri deneyiminde sektöre öncülük ettiğini belirtti.

Projenin tamamlanmasıyla dolum süreçlerinin daha güvenli, sürdürülebilir ve entegre bir yapıya kavuştuğuna vurgu yapan Ulusu, Stratejik Dönüşüm Planı ve 2050 Karbon Nötr hedefleri çerçevesinde temiz enerji dönüşümü için çalışmalarına devam ettiklerini aktardı.

Ulusu, "Odak iş alanlarımızdan 'Sürdürülebilir Rafinaj'ı da son teknolojiler ve dijitalleşme uygulamalarıyla daha verimli hale getirmeyi hedefliyoruz. Müşteri odaklı uygulamalarımız çerçevesinde, tüm ürün gruplarımızda ve rafinerilerimizde Randevu Sistemi uygulaması ve Temassız Satış çalışmalarını başarıyla tamamladık. Böylece müşteri ve sürücülerin dolum süreçlerini yüzde 100 dijitalleştirerek, rafinerilerin dolum otomasyon sistemlerini tamamen yeniledik ve mevcut operasyonlarımıza entegrasyonunu sağladık." değerlendirmesinde bulundu.

Ulusu, Tüpraş'ın bu sayede operasyonel verimliliği artırarak müşteri memnuniyetini de yükselttiğini belirterek, şunları kaydetti:

"Tüpraş Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi ile tüm rafinerilerimizde standart bir satış-dolum yönetim sistemi oluşturarak 7/24 sürdürülebilir ve entegre bir altyapı sağladık. Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi ile elde ettiğimiz başarı, gelecekte daha da ileriye gitmek için bizi motive ediyor. Rafinaj sektöründe bir ilk olma niteliği taşıyan Kara Dolum Temassız Satış Projesi’nin önümüzdeki dönem vagon, boru hattı ve deniz dolum süreçlerine entegre edilerek yaygınlaştırılması da planlanıyor."