İSTANBUL (AA) - Lcw.com, yaz dönemi satışlarında geçen yıla kıyasla adette yüzde 62'lik artış yakaladı.

Sanayi ve teknolojinin kalbi "Kocaeli Kent Ekonomileri Zirvesi"nde atacak Sanayi ve teknolojinin kalbi "Kocaeli Kent Ekonomileri Zirvesi"nde atacak

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Lcw.com, kullanıcı dostu tasarımı ve geniş ürün yelpazesiyle kısa sürede dijital alışveriş merkezine dönüşerek, sektördeki yerini sağlamlaştırdı.

Henüz üç ay önce moda dikeyinde bir pazar yerine dönüşerek sektöre yeni bir soluk kazandıran Lcw.com, 590 marka ve 275'ten fazla satıcıya ev sahipliği yapıyor. Haziran-Ağustos aylarını kapsayan bu üç aylık dönemde, önemli satış rakamlarına ulaşan Lcw.com, geçen seneye göre çevrim içi satış adetlerinde yüzde 62 artış sağladı. Bu dönemde Lcw.com'un üye sayısı 16 milyona ulaşırken, siteyi ziyaret eden müşterilerin alışverişe dönüşüm oranı ise yüzde 2,5'un üzerinde gerçekleşti.

Platformda yer alan ayakkabı ve ev yaşam ürünleri, kadın kategorisinde en çok talep gören ürün grupları arasında yer aldı. Yaz aylarının en çok tercih edilen ürünleri arasında, giyim kategorisinde iç çamaşırı, spor ayakkabı, şort ve elbiseler ön plana çıkarken, giyim dışı alışverişlerde kettle gibi ev yaşam ürünleri büyük talep gördü. Lcw.com, müşterilerine sunduğu geniş ürün çeşitliliği ve avantajlı kampanyalarla, modadan ev yaşamına kadar birçok alanda tercih edilen bir platform oldu.

- "İyi alışveriş deneyimi yaşatmayı hedefledik"

Açıklamada görüşlerine yer verilen LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş, 2021'de aldıkları pazar yerlerinden çıkma kararı sonrasında tüm eforlarını altyapı yatırımlarına, müşteri deneyimini iyileştirmeye ve güvenilir satıcı ilişkilerine harcadıklarını belirtti.

Yiş, "Lcw.com'un tamamen bir pazar yerine dönüşmesinin üzerinden 3 ay geçmesine rağmen adette yüzde 62'lik bir artışla başarı grafiğinde yükselişimizi sürdürüyoruz. Lcw.com'u moda dikeyinde bir pazar yeri haline getirirken önceliğimiz ve odağımız, müşterilerimize platformumuzda kaybolmadan rahat alışveriş yapma olanağı sağlayarak iyi alışveriş deneyimi yaşatmaktı." ifadelerini kullandı.

Müşteriler kadar satıcıların da kendileri için kıymetli olduğunu kaydeden Yiş, pazar yerlerindeki satıcılara, geniş bir müşteri kitlesine ulaşma, çok çeşitli demografik gruplarla etkileşimde bulunma ve sektördeki pek çok prestijli marka ile aynı platformda yer alma fırsatı sunduklarına değindi.

Yiş, 275'ten fazla satıcıdan 590 markayı ve yaklaşık 230 bin ürünü müşterilerine sunduklarını aktararak, "Hedefimiz moda dikeyindeki ürün çeşitliliğini artırarak, müşteri memnuniyetini, teknolojiyi, dijitalleşmeyi odağımızda tutarak, müşterilerimize güvenli alışveriş keyfini sürdürülebilir şekilde sağlamaya devam etmek." değerlendirmesinde bulundu.

Kaynak: aa